Rinkos tyrimai, apklausos, skambučių centras

EN SE RU

Naujienu prenumerata

Interneto svetainių tyrimai



Kada ir Kodėl: Tyrimo tikslai

Interneto svetainių tyrimai gali padėti maksimaliai išnaudoti įmonės veido internete sukūrimui skirtus pinigus, padidinti reklamos pardavimo apimtis. Tinklalapio lankytojo portreto tyrimas aktualus komercinę reklamą svetainėje ar portale pardavinėjantiems subjektams. Šiuo atveju tyrimas padės išaiškinti socialinius ir demografinius lankytojo bruožus, paaiškės polinkių ir pomėgių diferenciacija. Tai leis Jums tiksliau apibūdinti lankytojo portretą reklamos pirkėjams; sudarys galimybes optimaliai paskirstyti reklamą, kuri tokiu būdu geriau pasieks tikslinę auditoriją.

Dideliais informacijos srautais pasižyminčių portalų lankytojų įpročių ir polinkių tyrimas padės tinkamiau įvertinti poreikius ir, atitinkamai, labiau juos patenkinti. Žinojimas, kokia dalis informacijos yra įsisavinama, pasiekia tikslinę auditoriją, yra itin svarbus. Tai padeda planuoti komunikacijos kampanijas, didinti jų efektyvumą ir tikslingiau panaudoti reklamos kampanijoms skiriamas lėšas. Tokiu atveju nepakanka žinoti, kiek kartų lankytojas atidarė straipsnį ar reklaminį skydelį (banerį), reikia gilesnės poveikio analizės.

Interneto svetainių tyrimas itin aktualus, kai rengiamasi struktūros arba vizualinio pateikimo atnaujinimui.


Tyrimo vykdymo procesas
Apklausos.LT - rinkos tyrimai, apklausos, skambučių centras