Kodėl: Prekės ženklas – Jūsų kompanijos įvaizdžio dalis
Prekės ženklas yra sudedamoji įvaizdžio dalis. Šie tyrimai gali būti naudingi formuojant tinkamą kompanijos įvaizdį ir pristatant prekę ar paslaugą visuomenei. Prekės ženklo žinomumo ir populiarumo rodikliai gali padėti formuojant marketingo strategiją, kuri gali atnešti ilgalaikių rezultatų.
Kada: Poreikis prekės ženklo tyrimui
Prekės ženklo tyrimai padės atskleisti kaip skirtingos socialinės padėties, amžiaus ar lyties vartotojai vertina Jūsų prekės ženklą, parodys prekės ženklo populiarumo ir žinomumo lygį, lyginant su kitų kompanijų prekių ženklais. Taip pat šie tyrimai atskleis reklamos poveikį jūsų prekės ženklui.
Prekės ženklo tyrimai – tinkamo įvaizdžio formavimo dalis, galinti užtikrinti sėkmingą Jūsų įmonės veiklą.
Tyrimo vykdymo procesas