Kodėl: Sėkminga reklama – produkto sėkmės garantas
Ne visos reklamos tinkamos kiekvienai žiniasklaidos priemonei ir ne visos reklamos paveikia vartotoją taip, kaip tikimąsi. Tam, kad pasitikrinti, ar Jūsų investicija į reklamą - tikslinga, siūlome atlikti reklamos efektyvumo tyrimus.
Kada: Poreikis reklamos efektyvumo tyrimui
Reklamos efektyvumo tyrimai gali būti atliekami prieš, per ar netgi po reklamos pasirodymo rinkoje. Atliekant šiuos tyrimus sieksime išsiaiškinti reklamos poveikį vartotojui, reklamos turinio tinkamumą ir suprantamumą, bei reklamos ir žiniasklaidos suderinamumą. Remdamiesi reklamos efektyvumo tyrimais galėsite įvertinti ar Jūsų reklama yra (bus) sėkminga, arba gausite atsakymus, ką reiktų pakeisti reklamos kampanijoje, kad ji taptų sėkminga.
Tyrimo vykdymo procesas