Kada: Poreikis Slaptojo pirkėjo tyrimui
Mystery Shopping (Slapto pirkėjo) esmė yra skambučiai ar kitokia kontaktų forma su kompanijomis, įmonėmis ar organizacijomis, norint išsiaiškinti jų darbo su klientais praktiką.
Kodėl: Slaptojo pirkėjo tyrimo tikslai
Šis metodas vis plačiau taikomas, norint įvertinti savo darbuotojų darbo kokybę, atrasti silpnąsias veiklos vietas, pagerinti aptarnavimo kokybę, pagerinti firmos įvaizdį. Šį metodą taip pat taikome tirdami užsakovo konkurentus, kai užsakovas nori pasisemti patyrimo ar įdiegti naujoves savo aptarnavimo ar vadybos sistemoje. Vertinama pagal detalią ir suderintą su užsakovu darbuotojų kokybės ir efektyvumo vertinimo sistemą.
Taikomas bet kuria forma, Mystery Shopping (Slapto pirkėjo) metodas yra unikalus, įvertinant bet kurias paslaugas.